school is A ok :)

yeahh,aku baru jerk melalui hari pertama&&kedua sekolah,and its fun bole tak?mse aku masuk jerk kwsan skola,aku rasa lain mcm gile,asl mcm bkn dulu?dan skrg aku dpt rasakn,alam sekolah mngh,bknlah sama dgn sekolah rendah,dan kini aku berasa selesa dgn persekitaran baru,walaupun pada mulenyer agak kekok,act,skrg pon kekok bole?haha.
hari pertama,aku berjumpe dgn kawan2,haii lame gler tak jumpe,mse pukul 12.55 tak silap,ckgu shakir,tapi tak pasti spelling nyer,brckp kat mic suro beratur.kteorg bkn nye reti sgt beratur doe,pastu ckg yg uruskan smue,ckg bagi sedikit taklimat,lepas tuh,form 1 msk dewan,dewan dah pon disiapkan kemas oleh senior2 form 5 tak silap,adoii,tak cm lawaa gler plak deorg buat.
kteorg kene ddk selang seli antara kaum,dgr ceramah atau orentasi kat dewan aku ddk sebelah seorg bdk cina,yg lawa.tapi lupe name dia.lps tuh ader ice breaking yg di uruskn ole bdk2 senior,best bole tak?
whatever it is,aku baru melalui hari pertama&&kedua,aku juge berhrp dpt melalui alam persekolahan di sekolah menegah dgn baik,begitu juge rakan2 yg lama&&baru.comment bole?haha.bbye.

No comments: