Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Rayaaa :D

Bagi setiap blogger yang beragama Islam adalah satu kemestian bagi mengepost satu atau lebih post pasal raya . Tapi ada ke yang post dari 1 hingga 30 Syawal ? WAAA raya sakan nampak . Kali ini aku lambat sikit post sebab malas sgt nak menaip tak tau la kenapa

Tak mcm kawan blogger lain yang rajin nak menekan keyboard mereka , wah rajin betul mereka ini .

Oh yaa , macam biasa raya Kami sekeluarga kami akan beraya di rumah dulu makan makan bermaafan dan seterusnya baru ke kampung yang mengambil masa kurang daripada 15 minit untuk sampai .

Dekat kan ? Sesekali teringin juge nak beraya kat Kelate ke Kedah ke Terngganu ke . HAHA , abiss kalau gitu kene cari suami orang sana ke ? HAHA kang nanti berebut pulak nak balik mana raya .

Ala , org sekarang kan guna sistem giliran . Tahun ni raya kat sini tahun depan kat sana pulak . Dah kebetulan aku post ni bole la upload gamba raya tahun ni , tahun depan dah tak raya rumah ni lagi sobs -.-



Sepanjang raya ni rancangan yang dipaparkan kat
Astro sgt best , aku suka tgk Glamour Raya (: Best weiii

No comments: