Desperado gila

Oleh sebab PMR sudah tamat , saya mengutuskan untuk kembali menggunakan handphone semula . Nak dijadikan cerita simcard aku dah tamat tempoh sbb lama sgt tak gune . sobs -.-

Jadi kegianan aku nak gune handphone mcm terbantut la sikit untill one night ni lps pergi farmasi kiteorg singgah lah kedai phone .

Cik harga satu paket nyam nyam ni bape ?
Ah . 8.80 ada ic ?
Oh jap

Lalu aku pulang dengan kegirangan bersama sepaket nyam nyam ditangan . Balik je aku terus masukkan kat phone . Handphone yg gamba dy aku tampal kat locker tuh , aww abah tak gune so aku PINJAM (: Lalu dengan hampanya tak boleh gune .

Mungkin Nyam nyam ni dah expired . Sabr punye sabar lepas balik angsana siang tadi kami ke Maxis Centre . Sorry to say kalau Abah ada masa tu mmg meletup la Maxis Centre tu . Layanan dia la kan aku bagi 3 over 10 :p srsly

Slmt Org Customer Service tu hansdome sikit -.- Fuh

Dy CKP KENE TUNGGU punye TUNGGU , Petang tu lps asar kami ke Jusco pule .ke Maxis Centre lagi , shashh this one is better kot . Pas uh Main lyg lyg ( nanti ada post lain kalau aku rajin )

Dan akhirnya nombor dapat digunakan walaupun buruk nak dibandingkan dengan nombor tadi .

p/s ; sila dptkan nombor shrfh segera sementara stok masih ada

No comments: