Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Kenduri

Semalam rumah saya ada kenduri , sebab Umi dan Abah akan berangkat ke Mekah minggu depan menunaikan rukun islam yang ke lima . Alhamdulilah , diharapnya perjalanan mereka diselamatkan dan dipermudahkan sama ada sebelum semasa dan selepas Ibadah ini dijalankan .

Semalam saya jadi pembakar sate , habis hitam legam lidi sate tu dikerjakan . Ada jugak saudara yg dah lama tak jumpe jumpe balik (:

Penatnyeeee . Sampai saya tertidur terbongkang kat ruang tamu , tetamu yg datang pun tengok -.- Ahh tidak






Ayam masak merah ni khas untuk Yanie (: kan ? dia punye fvrt food foreverlah



1 comment:

.sabreena. said...

ehem, ta jemput, huhu =.=