Aktiviti Cuti Saya


Mari kita sama sama jerit ' bosan ' ramai ramai ! Kenapa saya ajak anda berbuat demikian ? Ahh kerana saya yakin dan pasti Ramai antara kalian yang bosan , yang tak bosan barang kali kat rumah dia ada roller coaster kot tak pon kat rumah dia ada mesin ice cream mcflurry McD kan ?

Ya sgt bosan , saya bercadang nak tgk Puteri Gunung Ledang punye CD Semalam tapi sebab betul betul terlupa saya tengok cerita tu tadi , Wahh punye la lama 2 jam lebey nak dekat 3 jam kami kesejukkan tgk cerita tu dengan hujan dan Air cond nye

Kenapa saya ada CD PGL ? Awak igt tak masa tahun 2004 dulu KFC ada buat promotion CD PGL dengan harga tak sampai 10 hinggit tak silap saya lepas cerita ni keluar , igt ?

Saya masih igt lagi ketika saya tgk cerita tu masa darjah 3 di City Square malam malam satu family dengan bibik sekali tapi Iqah tanak tgk sama , oleh itu dia pergi tgk Alien VS Predator , masa tu malam malam , punye la lama dalam wayang sampai kami balik pukul 1 pagi Wahhh :D

Sgt pelik kenapa Abah ajak tgk wayang cerita tuh , anda tau 6 tahun yang lepas punya cerita saya tgk balik sekarang baru saya faham , HAHA ye la masa darjah tiga apa seyy Majapahit ish m pastu kan ada kerajaan Demak adakah patut saya cakap dengan umi Demak tu Denmark eh ? Bila la Denmark ada kene mengena ngn Sejarah PGL ,

Lawak sungguh , apa lagi ye , Oh saya rasa sangat kagum dengan cerita tu skrg sebab watak yang dibawa oleh setiap pelakon sangat berkesan , contohnya M Nasir kan jadi Hang Tuah , pehh dia punya kesetiaan terhadap Sultan sangat nampak , dan jadi dalam cerita tu

Itu saja kot , masa tgk cerita ni fikiran saya tak habis habis teringat lakonan PGL Remix masa darjah 6 dan persembahan Form 2 malam kebudayaan , anda semua masih igt ?


No comments: