HPATDHP1



Hot gilaaa mamat nihh , sapa punyeeee ?

Ikuti Dialog Kassim dan Ali di bawah :

Kassim : Ali , kau dah tgk Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1 ?
Ali : Emm , belum lagi aku busy la byk keje . Kau dah ?
Kassim : * Dengan muke eksen , dah rugi kalau tak tgk , kau ni sibuk je
Ali : Kassim , nanti aku tgk le kau nihh

HAHA , Apa motif dialog di atas ?

Sh Athirah : Aku dah tgk tak kecah pung , tulis kat blog je sudahh HARHAR Kassim Kassim , Ishhh

I give Two Thumbs Up :D Best gile walaupun ada part yang menyedihkan , sobs -.-
I watched for free sekali lagi kakak aku yg agak Budiman belanja the Six of us dekat Jusco tadi , dan jumpe lah budak batch aku , HAHA bangge gile Tak masal

Aku jumpe Zaf memule aku text dy dy kate dy tgk Skyline , nak tgk HP tapi penuh sampai malam :p kesian Zaf tape tape rumah awk dekat ngn Jusco an HAHA

Sebenarnye Akak aku beli ticket sebelum HP ni keluar lagi , gile semangat an ? Khamis ke Jumaat mggu lepas . Cant wait for Part Two ,

* Part paling lawak Harry menari doe , Sumpah lawak :D
* Part paling sedih ada dua masa Hermoine spells parents dy dan Daby Mati -.-
* Aku tak sure pun eje nama deorg gini . Tapi tidak mengapa , awk faham kan msg nye ?

No comments: