Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Lesson Number One

Don't Judge The Book By Its Cover

Pada suatu hari Mimi ,15, sedang berjalan jalan lalu ternampak dua buah buku yang , err satu tu cover dia menarik gile ada rainbow mcm baju batch aku , satu lagi warna purple legap yg hodoh .

Apa lagi Mimi pun mcm nak beli yang rainbow rainbow tuhh , pastu dia pun baca sinopsis buku tu , apabila dibaca kedua dua sinopsis . Rupa rupanya yang Rainbow tu cerita dia pasal pengalaman kanak kanak sekolah tadika . Yang buku purple legap tu pulak pasal Remaja .

Ok , nakal tu sgt la normal . Utk dikenang kembali dengan anak kita suatu masa nanti . Dulu Ayah pernah lompat blok asrama dari aras tiga tau !

Ye la mungkin ngn kawan agak gonjeng sikit . Tapi sebenarnye ada HATI yang baik . Di setiap lubuk hati seorang tuhh .

Oh org tu sembahyang je baik le ? orang tu sedekah baik la ? orang tu suka buat jahat , tak baik la ? orang tu belasah orang jahat le ?

Kalau fikir balik kan , mesti kita CKP YE bagi semua persoalan di atas . Tapi bukan ke sesuatu perkara tu berlaku sebab ada SEBAB ? I wish I can turn back time and tell them to do all the things last night -.-

Batch 08-10 ♥

No comments: