Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Lesson Number Two

Belum Tiba Masa Lagi Adek Oiii

Bismillahirahmanirahim ,

Pada suatu hari Ali sedang berjalan jalan . Lalu Ali terserempak dengan Jamilah , perempuan paling cun melecun di kampung tu . Ala Jamilah jual jamu janda jusoh janggut tuh (: Lepas tu Ali pun keluarkan sikat dia dan menyikat rambutnya

Ye la nak nampak
hensem depan Jamilah kan . Pastu Jamilah pun apa lagi bajet hot la kat situ . Lalu mula la dialog antara Ali dan Jamilah ;

A ;H..Hye Jami , Jamilah !
J ;Abg , abg sihat ?
A ;Sihat sgt * blushing
J ;Ok la bang , nanti mak nampak

Lalu Jamilah berjalan jalan dengan payung di tangan nye yang berwarna pink tuh . Tiba tiba Ali ternampak satu adegan yang yang yang YANGGGGGGGGGGGG , panassssss , Jamilah main kayu tiga ! Ada ke patut Jamilah terima pelawaan Jusoh untuk minum kopi dekat kedai mak Ali .

Sudah sedia maklumlah Jusoh tu mmg ada hati dekat Jamilah . Aduhaiiii

Berdasarkan cerita yang penuh dengan
pengajaran tadi , ini jelas terbukti bahawa Kita tak payah la nak megharap sgt . Bukan nye org yang diharap tu nak sgt kat kau .

HAHAA yang paling penting sekali Cinta hanya kepada Allah , mari kita praktikkan benda ni sama sama , ye kawan kawan ♥

No comments: