Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Bakar bakar ,

Muka semua matured gila an :D HAHAHA

Dengan segala kegatalan dan kengada-ngadaan aku , aku bakar sate sendiri malam tadi . Kat rumah aku mmg ada sate yang belum dibakar , oleh kerana teringin sgt nak makan , petang tu aku keluar kan sate utk dibakar .

Malam tu mmg berhempas pulas la aku nak hidupkan api guna arang , aku dengan bajet nya ' Weyy , tepi aku tau la nak buat , kat sekolah aku selalu la BBQ ni semua '

WAHAHAHA , hakikatnya kalau ada BBQ homeroom especially , aku akan larikan diri dan main main kat tempat lain , kan Ain ? dan Diana Saddiq Alif ngn Syikin la yang hidupkan api semua * Ttbe sebak pulak teringatkan Homeroom . -.-

Jadi aku pun berusaha buat bara , Sobs , kalau homeroom Syikin Diana tu semua ada , nak nanges jap . WAAAAAAAAA :'( Jadi la jugak sate tu , tapi gigi aku menegang sikit malam tadi tu yang tak feel sgt makan . Ahhh banyak songel pulek

No comments: