Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Rumah Manis Rumah



Its home at last , memang excited gila ah . Isnin lagi aku dah tak bersemangat nak belajar . Jumaat pagi nak balik bangun lambat sebab excited sangat kot , takpelah semangat kan ,

Aku naik bas balik tadi dan sepanjang perjalanan aku ZzZz , sampai Larkin ada la setengah jam tunggu Umi , tapi takpe dapat tengok orang ramai :D Plus Isra boleh melambai dari dalam bas .


No place as best as home ? Kan sampai bila pun kalau kau cari nak selesa je memang tak dapat Usaha ah sikit , jadi ah kuat korban sikit . Pahammmmmmmmmmmmmm , so jangan la cepat give up .

No comments: