Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Jack and Jill went up to hill


Salam , Jack And Jill is very awesome !! * Jerit . Seriously , aku recommend tgk mmg serious best ahh gua cakap . Lawak gilaa , dan ada part yang sedih lah , siapa yang ada kembar , pergi tengok ngn kembar , kalau korg tak kamcing , kat situ korang peluk peluk nangis wa cakap sama lu .

Terima kasih kepada kawan kawan yang belanja Mcd Wahaha :) Aku mmg gelak je ahh dalam wayang , lawak gila . Setelah mengeluarkan peluh buat kali ke dua masa cuti ni hantar Wany balik . First masa buat consultant kat Segamat Explorace tu . Waaa , pemalas kan ?











Gonna miss my friends , Hahaha ayat jiwang sat :)

No comments: