Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Go With The Flow


Aku tak pernah sangka , kau akan cakap mcm tu . Serious , terima kasih sebab jujur sangat dengan aku . Kalau kau ikhlas aku terima kasih sangat :') Biar masa yang menentukan segalanya , biar keadaan yang tentukan segalanya , kan Allah dah tetapkan segalanya , kita lalui je semua ni mcm biasa . Go with the flow .

Tapi dalam masa yang sama kau igtkan satu benda yang aku sentiasa igt , cuma kali ni dia lain sikit . Perjuangan kita yang belum selesai , berapa bulan je lagi . Lepas semua ni berakhir , tengoklah sampai mana bertahan , tapi aku percaya pada satu benda iaitu Sungai Nil yang ditakdirkan untuk Mesir . Tengoklah nanti :') Ok aku nak nangis .

Aku doakan yang terbaik untuk kau , terima kasih kerana selalu ada , walaupun menyirapkan kadang kadang . Terima kasih dengan kata kata kau , yang makan dalam , tapi bermakna . Terima kasih sangat . Aku harap kita dapat selesaikan perjuangan ini dengan baik , Amin :')

No comments: