i cant dreaming you with me,and u'll nvr go :'(

hey.just baru balik frm tgk cinema.
haha!jamuan perpisahan pok!:(
ohh !aku msh tak tau nak pergi ke tidak,adakah aku akn bertahn di sanaa?
yeahh!aku syg deorg aku tabole hidop tnpa korg,aku nanges stiap hari memikirkn msalh nie.
omg!help me.idk ,sama ade nk pergi or what.
tapi hati aku betol2 kata tak.i knw laa,some ppl say ;jgn ikot kehendak hati.
but selalunya ,my kehendak hati is betol .
it is not aku nie karut wei!tapi akuu syg family ngn kwn2 gile babil!
aku yg ssi,aku syg kwn2 aku syg cg2 aku syg family2
knp aku ssh nak putuskn 1 bnde ar?
ssh sgt sesgt!seperti tjk;aku tabole bermimpi kau dn aku(friends&&family) bersama dgn aku dan kau tak akan pergi.
ohh,yes menangis tanpa henti adlh tabii aku semenjak dpt keputusan .
uhhh.

No comments: