I'm Sorry:(

Baru sahaje text kawan yng baru ambil result :( kiteorg satu mktb grr,ade salah faham la pulak.maybe dye tak ambik bende nie srsly.tapii aku rase salah aku la kott .HMMM,if i just only answer his question .lepas aku mcm tak nak jwb soalan dye dye texted mcm nie :

well bhskn dye dgn huruf A jek ok .

A:ye la,sape la * kan,tak pyh tau.tak mcm dye blabalablabla .

grr,aku terus tak blas sbb tade kredit dah wei :( ARGHH
well ade lagi dye tulis tapi HMM,biar aku jek tau.
nak kredit wei .

dye tanye soalan yg aku kene jwb :

sedih,la jugak .

tapi susah nak ckp sbb huh *
grr,aku jwb tapi gune ayat tersirat sikit .duhh,its nothing sebenarnye just between me and my friend jek :(

dye kkdg mcm nie jugak,tapi aku balas dan ok dahh.Cume nie jerk :\ grr.

God,help me :(

p/s:susah nak ckp sesuatu bende tentang perasaan kepada seseorang yang berlainan jantina.
p/s:i'm soryy :\

p/s:aku kawan ok dengan dye .

No comments: