Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

R.I.P grey :(

imissyou :(grey dead,the vet text my dad: en.syed grey is in critical condition on last monday.abah pun bwk balik kempas sekali bukak jerk bonet blkg dy dh bernafas dgn prlhn dan mati.grey mati di tempat dy dilahirkan .



tapi takpe abah kate rajin rajin smbhyg nanti doa kat Allah dpt jumpe balik grey dkt akhirat nanti.imissyou grey.6 yrs grey hdup dgn kterog.dan orang yang paling merasai kehilangan dy adlh abah,abah ckp dulu mase mude dy ade jugak bela kucing tapi tk mcm grey.Fifah said grey is the only grey .



kalau abah balik msti dy tunggu kat depan pintu lepas tu abah naik atas masuk bilik dy ikut.satu maghrib tu dy tggu jek abah smbhyg lepas abh smbhyg dy duduk kat depan sejadah abah.and that was the last day grey sihat.


yeayy.dah balik :) smlm si melly tumpang HAHA lterog makan kat Remaja babe :)






hey hey sehari sebelum balik mktb sebenarnye aku adepegi jalan jalan kat johor lama :) pegi museum naik bot tgk ikan.WAHH gile jakonn .

pictures oh pictures:)






p/s:i miss you sgt sgt :(

p/s:taekowando best ape :) kene practise every thursday !YAYY

No comments: