Keep Holding On .


''dan kami perintahkan kepada manusia supaya berbuat baik kepada orang tuanya,ibu bapa,ibu yang mengandunkannya dalam keadaan lemah dan menyusunya dalam tempoh dua tahun.Bersyukurlah kepdadaku dan kepada kedua ibu bapamu.Hanya kepadaku kami kembali.'' [Surah Lukman,ayat 14]

currently,i'm reading this book :) which i bought it last sunday,aku bace mmg lama .satu satu perkataan aku amati.HEH poyo pulak minah ni .btw,lame dah tak post.tapi tiap tiap hr bukak blog.huh tade bende kot nak di share kan .because i'm a boringg person dekat internet .tapi dekat dunia realiti i may look like a shy girl but once you get with me ok kot .BAHH :P

heyy know what ?i really love warkah by bau :) best gile .tapi tak ramai orang suke lagu nie kalau kt mktb .Zafirah ngn aku jek laa kalau geng kteorg .

td jalan jalan dgn umi ,pastu buat la bracelet name aku ATHIRAH with pink and purple bids,tak sure tu ke perkataanye . RM 24 umi senyum jerk .HEEE :O

heh.Tga reply reply comment dgn Nadia dkt mys .dy rindu aku :o heh same la wei .tape tape tgk gmbr terubat sikit hati aku. tapi sikit jek la 1% mcm huh .*sigh

p/s:jadikan setiap perbualan anda itu berharga .

No comments: