Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Teruk nian .

HUH form 2 sudah habis byebye :] i'llmiss you ,but something really fishy happened last wednesday night pehhh hancosss.

Luahan Hati; Hari tu hari yang paling aku benci dan aku rase orang lain pun .Wehhh buat muke fed up pulak kann dah laa kteorg mcm ape usahe mcm kambing nak beranak bole jadi begitu sekali , BENCI BENCI BENCI tak kan ku kenang sampai bila bila kerana kesakitan itu terpahat di lubuk hati KAMI!

Srsly pemusnah rancangan betul sebab tu aku bla awal kalau aku tau aku tak join wehh benci pulak aku jadinyaa

Huh syaitan menghasut diri ni .Srsly aku pon bole jadi mcm tu tapi setakat buat muke 10 sen pegi blaa laa baik aku duduk klat surau tgk tayangan betul takk ?dan yang paling penting sekali semoga hilang kesakitan di hati kami yang kalian lakukan .


p/s:sorry ckp direct . kadang kadang kita tak payah jage hati orang lain kalau dia tak jage hati kitaa . srsly .

No comments: