Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Balik Kampungggg







Konon gangster hakpetuihh :pp


Pagi yang gelap kini sudah terang :) WAHH Subuh gajah aku hari ini . Mule mule Umi kejut suruh solat tapi tak bangun jugak , lepas tu abah pulsk masuk ,

Ni dah solat belum . Terus aku bangun dari tempat tidur ke tandas bersiap dan solat . Habis solat je jam dah menunjukkan 6.50 pagi .

bangun je dah pukul 9 lepas , Qilah la mengeser geser kan badanya ke aku . Bangun Umi cakap nak balik kampung , BAPAK ARGHH nak dekat 2 tahun tak balik kampung . Sobsob :'(

Ohh ye tgk la smlm apa yang jadi di bilik anak gadis .

No comments: