Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

I want you to know


Dedikasi ini ditujukan khas buat KAWAN aku yang bersama di maktab ;

1. Mintak maaf sebab selalu sakit kan hati kau
2. Sebab selalu membebel kat kau kalau kau buat bende tu
3. Sebab tak tunggu kau keluar asrama
4. Sebab tak puas hat dengan kau
5. Sebab bising je hari hari
6. Sebab sindir kau
7. Sebab selalu merajuk

p/s: Please i want YOU to change in order to get what you want sayang . PLEASE ?

Bismillahirahmanirahim .

i know that you're not going to read this babe , With my prayer for you , I believe that we all are going to change

Nurul Zafirah Izzati
Noor Diana bt Abd Wahab
Nurdiani bt sukaimi
Nur Ain bt Zainuddin
Noorasikin bt Abd Rahim
Nur Amalina bt Mat
Nurul Shazleen Natasha
Nurul Emyliya Syafeeqa
Nur Amanina bt Ishak
Amylia Fara Fiza bt Lokman
Sh Aqilah bt Abd Razak
Nur Hafizah bt Muhammad
Aina Syafeeqa bt Hj Razali
Nurisra Fariza bt Zafri
Noor Alia Farhana bt Rostam

Tak kira la nombor berapa pun urutan korg , yang penting korang sama je dalam hati aku :D



3 comments:

.sabreena. said...

ehem,,dyorang jek ade kat dlm doa kaw..s0bs0bs0b

lynnstarz said...

tenkiu sygs!!!

Tira M said...

welcome darling :D