KepadaNya juga kita kembali

Assalamuaikum :D lama dah tak menge post blog . mana tak nye saya di asrama kesygn ramai tu . banyak yang berlaku sepanjang ke tidak hadiran aku di blog

First minggu aktiviti ;

Alhamdulilah best , yang penting enjoy especially explorace mmg best dgn hujan nyee lagi dgn izham dan alif makan telur mentahh BUEEEKK :P

Second ni sedih sikit ;

perbualan melalui telefon dgn Umi berbunyi bergini

Tira ; Umi datang tak hujung minggu ni ? kan birthday Tira ?
Umi ; Hmm datang kot insyallah tanya abah , Tira ami salim dah tak de
Tira ; HAAA ? asal tak bagitau ? bila dy meninggal ? [meleleh leleh air mata]

and the talk goes on , Sedih gilee . Pergi PGG sejarah merah je mata . Al-Fatihah

Third my birthday ;

Umi datang Ahad nya tu so bwk kek dan KFC kami makan di DS dengan girang

Malam birthday ;

cehh malam tu mmg penat gile nak exam masa ni , so pergi la bilik stay up . Baru bukak buku dah tertidur kat bilik stay up . KRINGGGG bunyi jam loceng bukak mata takde org sekeliling gelap . pastu deorg nyanyi nyanyi suluh torchlight kat aku . HAHA poyo la . Aku tau ni idea lynn brithday kau aku sumbat katak kat beg kau .

Exam ;

Gile punye ssh :( Sejarah dah dpt B 76 sob sob . Sej kali ni masuk chapter form 2 . chapter one and two . Susah sikit kot . But i'm going to work harder next time Insyaallah .

Ok , bbye :D

No comments: