Lama sudah tidak mebebelsss


currently;is playing some games here and watch videos :D COOL !

Konichiwaa :D smlm baru saje ke hospital abd samad . Lame gile aku kat sane dr pkl 9.30 smpai pkl 2 pm lame kan ? 4 jam lebeyy gitu . Aku berjumpe dgn dr lalu dy brkate yr school 5 org dah dtg sini 2 admitted . Ya batu pahat gile ramai yg sakit , lalu aku dikehendaki skali lagi ;

mengecheck h1N1 aku adkh ia masih ada . atau sudah pulih . Lalu skali lagi aku ke bilik rawatan , mujur hanya berdepan saje dengan tempat dr tu . Lalu sekali lagi nose swarb kot name dy atau dlm kate pasar korek hidung dalam dalam gune cotton bud pjg pastu korek hidung dan pusing pusing di dalam sampai mata ber air . Ouchhh pedih juge rase nak bersin pn ade .

Petang ini barulah saya akan mengetahui keputusan nyee harapnye tak de pape , kerana saya mahu ke maktab segere ! BHAHA Anda tahu , spjg rawatan H1N1 ini adalah seribu lebih charge yg dikenekan spjg 3 kali ke hospital yg pertama tu mase mula mula 800 ++ lebey , bapak ar , mgkn kerana xray amik drh ecg smue .

Yg kedua mase amik keputusan H1N1 yg pertama tuh amik ubat selseme jeee , sampai 80++ sbb ubat selseme tu kuat sgt sgt :D Acohhh , uh sorry dan yg ketige smlm 400 ++ kerana jumpe dr dan korek hidung tadi , cost untuk korek hidung tu 350 , wow kalau korek sendiri free jee , mgkn kene hntr lab mahal skit kot .

Oh yee , kemudian kami pn nak ke mcD nak sgt sgt , kempunan weh lalu kami ke kobena ade drive thru di situ memandangkan Qila tak ke sekola krn Tn Sri Muhyiddin Yassin ke sekolahnye ade PIBG ke apehh , jadi bole la kami mkn di rumah shje . Ohh tidak drive thru tutup kene renovate , igt tu drive thru kobena ditutup sementara yeyy , aku pening rase nak Blueek je mase tu . Mabuk di dlm kereta , ya aku sgt mabuk ketike bersiar siar di sekitar JB , sgt sgt .

Lalu kami pulang ke rumah dannnn awk nak tau tak ? saya tgk iCarly petang tuu , lame sdh tak menonton iCarly , kalau dulu cuti tiap ptg aku tgk . kat 612 rightt ? Dengan berkat kesabaran aku sbb tk dpt mCD mlm tu kami makan delivery Pizza Hut , yeayyy :D woot woot happy nyeeeee .

HAHAHAHAHA

No comments: