Tajuk ape ye ?


Test test , camera ready ? lights ? Dolah cantek mehh sini focus kat sini ok ready . DRUMROLL kejap lahh . Saya nak buat pengunguman sikit nihh , Alhamdulilahirabilalamin batuk selseme saya kian pulih :D Tapi virus tu , tah la .

Akademi Fantasia , HAHA baru sebentar menonton . Siapa ye aku minat BHAHA Syahir KOT sbb undian dy yang teratas sekali . Tadi aku tgk diari marathon gileeeee arghhh . Da bape thn aku tinggalkan AF :) Malam ni dlm sejarah aku tgk balik . *Bunyi kayu tik tok pulak

Ape ye lagi , oh Tadi mase pukul 7 lebey aku call Yanie , lame gile 21 minit gitu waktu maghrib pun redah je , cik kiah [ bkn name sbnr ] tu la ajak gosip byk :p Dr aku balik malam tu punye cite smpai hari jumaat punye cite dy cite dush Hat betul Yanie .

Ohh . tu je mau habak bbye ^^

No comments: