Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Manusia memang selalu fikir dia betul !

I had found this article ;



Itu lah yang digambarkan kepada puteri puteri di muka bumi ini . Yeahh cube tgk yang takde sampul tuhh , byk kan lalat hinggap ? dan ada ke yang nak lagi kalau dah banyak yang hinggap ?

Mesti lalat tuh kata cm gini ' eee , tak nak la makan yang ni , lalat lain dah makan '
atau ' ee , sisa lalat lain ni , baik cari yang baru '

Senang gini la , tak semestinya kita sayang org tu kita kene kasi dia semua ? atau kita kene telefon dia secara marathon setiap hari , atau tarik perhatian dia dengan esak tangis sendu kita .

Mungkin kita rasa itu Lumrah , Fitrah atau adat ? Ya , jika anda berterusan bergitu dan rasa anda di jalan yang benar , saudara , anda telah melanggar HukumNya .

Dengan dia mungkin kita dipandang GAH di mata orang , mungkin kita rasa selamat dengan dia , atau rasa protected konon ?

Tapi igtlah sahabat , kita tidak di pandang GAH oleh Allah , kita tak kan selamat , dan kita bukanlah dilindungi .

Dia yang anda harapkan ? Tanggungjawabnya jelas sekali , di abaikan kerana anda ! Ya , tanggungjawabnya sebagai seorang muslim tadi jelas di abaikan kerana hanyut bersama anda , jadi itu yang anda harapkan ?

Biarlah kalau bukan di dunia , ada yang menunggu anda di akhirat kelak . Amin

No comments: