Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Apakah kena dengan kawan aku ?

Sampai aku ckp Islam ke tak ni
Sampai aku caci kau
Sampai aku kutuk kau
Sampai aku jeling tgk kau
Sampai nak termuntah tgk muka kau
Sampai fed up duduk dekat dengan kau
Sampai menyampah gileeeeeeeeeeeeee kat kau

Eh eh kenapa korg nak ckp gedikgedik ? Ok at least tak gedik ngan LAKI yang belum tentu jadi suami kau !

Apa masalah kau ? asal tetibe nak buat cam gitu ? Ok kalau nak ckp gedik , cm pompuan lain tak gedik je ?

Ada kteorg carik pasal ngn korg ?

Yes mmg kami bising , tapi cm kumpulan lain tak bising je ?

Sejujurnya kan ***** aku sgt sgt kecewa dengan kau , sgt menyirap bengang benci ngan kau dan rindu kau yang dulu -.-

Aku tau kteorg jahat , ye la bajek baik nak halang korg kan , tapi takpe , Insyaallah kami berada di bawah lembayungNya . Aminn

Bukan nak bajek baik , bukan nak bajek cantikkk torekk na , tapi kan Aku harap kau berubah sgt , aku harap sgt sgt , biar bukan jodoh di dunia , tapi di akhirat kelak

Kejar cita cita dulu , kawan .

Sekali lagi , bukan nak bajek baik , tapi kan mmg susah kan nak mendekatkan diri kepada Allah , nak bertakwa nak bersabar nak tahan nafsu , mmg susah kan ?

Ye memang susah , aku ngaku , tapi Cuba kau cuba eh ?

Allah tak berfirman pun jangan berzina , tapi Allah berfirman jangan mendekati zina , dan antara bende yang mendekati zina adalah benda yang berada di sekeliling kita kan ? benda yang org pandang gah . Astaufirullah

No comments: