Aku Sakit Gigi , ARRRRRRRRRR

Aku ada masalah gigi -.- Sobs dan pada detik ini aku sedang mengalaminya , sobs lagi Sepatutnya start cuti sekolah hari tu aku dah kena pergi satu tempat ni yang Dr Gigi tu suruh pergi untuk buat pemeriksaan seterusnya X ray katanya , tapi semua in progress , Umi balik nanti

Tapi aku tgah sakit ni gara gara aku tidur mengetap gigi , aku tak sedar pun aku tidur macam menggigit bende , sgt kuat tapi bila bangun nak bukak mulut tu walawey , sakit hingga menjilat gusi :'(

Ini kerana gigi graham aku tumbuh di tempat yang lain , senget gila . kalau aku tarik mulut aku tunjuk kat korg korang bole nampak ia tumbuh sgt senget dan tu la yang sakit sbb kunyah makanan tak boleh yang keras contohnya kacang aku kunyah sebelah kanan gigi je tau -.- Tak nikmat HAHAHA

Tapi sumpah seram kau tgk gigi senget ni pakal je dia graham so tak nampak oleh khalyak ramai kalau korg bole nampak korg lari wey , Seram . aku pun mcm ERR je tgk , cuak -.-

Aku igt lagi masa Nurse tu Xray gigi ni pehhhhhhh , aku cm nak tolak je tangan dia sebab sakit gila ! Sumpah sakit gila H1N1 pun kau tak rasa sakit , Mata aku berair je , nak nangis tapi cover macho la wey :D

Dr ada bagi ubat Pain killer dan untuk gigi tu sendiri tapi takkan la aku nak makan pain killer byk kali kat maktab aku dah telan puas puas sebab mmg tak tahan gila ahh Yanie slalu dgr aku bebel sakit gigi pain killer mana bagos sgt an , so aku kene tahan bbrapa hari lagi uhhhhhhhhh .

2 comments:

zffetc said...

shepp , asik sakit gigi je . HAHA .

Sh Athirah said...

zaffy , hahaha