Nurul Shazleen Natasha


Post kali ini mengisarkan tentang seorang rakan baik saya yang setia menunggu aku walaupun aku belum mandi , solat dan iron tatkala jam menunjukkan pukul 6.30 petang ,

Ceh budak yang terasa dah perasan , tgk tu kepala dia makin membesar . Budak ni tak lain tak bukan Nurul Shazleen Natasha ♥ bagi tepukan sikit kat dia * clap clap

Obon dilahirkan pada tanggal 4 Mac 1995 , bermakna 4 hari lagi awal dari aku , dan kami dilahirkan di hospital yang sama di Johor Bahru . Obon merupakan classmate aku semasa form 1 form 2 dan aras mate aku semasa form 3 .

Obon merupakan rakan yang sangat pemurah mak dia selalu bawak bakul yang mcm org pergi berkelah tu untuk kawan kawan Obon , makan kat asrama ! Mmg baik gile kan ? Obon juge sangat mementingkan penampilan diri esp bab tudung mesti tegak punye ar

Obon bole nangis aw kalau ada org kacau tudung dia , sensetip betul Obon nie , tapi dalam masa yang sama sifat sensetip dia tu yang buat dia comel dan bersopan santun hingga membuatkan F terpikat (: Kan bon ?

Obon ,

Terima kasih kerana telah banyak menolong dan menunggu saya , hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya , saya syg awak sgt sgt .

No comments: