Random Dancing jom ?

Ini ialah Mek dan Umi Group MIGTY aku , rindu korg tauu :D


Ribuan terima kasih kepada para peminat yang bersusah payah mengwish aku good luck untuk mencari novel The Last Song , byk sgt wish aku tak igt (: Bajet hot pulak , maaf maaf * gaya Mek ckp

HEHE , ye terima kasih saya akan berusaha lagi . Ilove you guys , nak sign autograp naik sekolah nanti eh . Doakan saya peminat sekalian .

Oh Nurdiani bt Sukaimi ! Takpe kot Yanie , tak payah suruh dia , buat susah je awak ni , saya boleh beli senderi kot * Nada menganjing Yanie

Kami dah dapat bungkusan dari Umi , anda bayangkan kotak sebesar kotak TV tu umi dan abah post , tapi ada lagi dua yg belum sampai ! Saya harap dalam tu ada Bayi Arab yg comel ♥ kan ? HEHE , itu sahaja kot

Kenapa setiap post Yanie ada mengejek aku ? Nampak sgt Yanie rindu aku ! Hot hot !

No comments: