Qila Oh Qila 2


Tadi aku suruh Titah miss call Abah , Abah kalau orang missed call dia , dia akan call balik . Tu la Jimaatt :D HAHA nak dijadikan cerita Abah pun call back Aku yang angkat

Asslamaualaikum Abah . Lepas tu aku pass handset kat Qila yang tgh main game

Qila pun bagi salam Ala ala cerita Qalisyah tu , lepas tu

Abah kat mana ?

Kat rumah kawan Mama ni .

Bah , Pak Nasir meninggal semalam 

Inalillah , 

* Aku pun suruh Qila cakap pasal gameboy Qila tolak handset tu balik kat aku sambil cakap

Tak nak lah berdosa la ,

HAHA , Qila igt ckp pasal gameboy kat Abah yg kat Mekah tu berdosa , AHAHAHA

5 comments:

Shafffin Aida said...

ckp dgn en muhyi , na kepala unta satu . Haa *gurau

Sh Athirah said...

HAHAHA kau ngn Zaffy sama je :D
Tak habis habisssss HAHA

Shafffin Aida said...

Haa ,

zffetc said...

hoit ! ngumpat ! HAHA

Sh Athirah said...

Eh tak , HAHAHA