Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Impian

Percaya tak aku tak makan dari pagi tadi ? Tu la sapa suruh bangon pukul 12 tghr buta baru nak bangun Apa nak jadi la ,

Masa aku tgk cerita Dalil Cinta aku ada la jugak azam nak bangun awal biar tak kebawak sampai tua , nak belajar masak , tu semua dalam progress kot Insyaallah

Ye la kita sebagai kaum wanita ni mestilah pandai selok belok dapur ni ada satu hari ni masa aku H1N1 dulu Mama suruh minum air asam , memandangkan Asam Jawa pun ada kat dapur masa tu

Lepas tu aku pergi la ke dapur , tapi punya la BIJAK PANDAI CERDIK nye aku aku pergi amik asam keping , punya la beza asam keping ngn asam jawa , pastu aku buat la

Air Masak campur Asam Keping campur Gula sikit , aku bancoh lepas tu minum pehh rasa dia cam lain je

Rupa rupanya baru aku sedar aku salah ASAM -.- Jadi kita mestilah belajar masak eh Shaz :D


Syukran (:

4 comments:

tieta said...

jadi anak dare ape nie..
report nti sme umi&abh

Sh Athirah said...

Dah tentu deorg dah tau EEEEEEEEEEE

Shafffin Aida said...

pgi nii un aku bgn kul 12.. wey . Haa

Sh Athirah said...

Pehh sama sey :D