Thanks For The Memories


Every rose has its thorn
Just like every night has its dawn
Just like every cowboy sings his sad, sad song
Every rose has its thorn
- Miley Cyrus

Semalam saya bertext dengan minah ni , bertanya kan khabar dan beberapa hal yg agak penting sedang kami berbalas balas text , Minah ini menghantar satu text walhal saya belum sempat lagi membalas text yang sebelumnya . Anda tahu apa unsur di dalamnya ? Bergini

Yanie ; Rindu kelas sgt sgt , walaupun membingitkan .
Aku ; Yeah rindu sgt sgt walau haruk
Yanie ; Sama HAHAA . Walamat :-p
Aku ; Yanie aku dah agak kau nak kata gitu

Ini pula aksi Mira Salim di kelas , masa ni lagi bapa hari je nak PMR , Tak silap aku 3 hari kot tapi semua gaya cm lagi 3 bulan an :D AHAHA Rindunya 3 Vanda walaupun menyakitkan hati kkdg


Akhir sekali terima kasih kawan kawan kelas :) Susah senang kita sama sama kan tahun ni , kene marah ketawa nangis gaduh , AHHH Rindunya 3 Vanda , 2010 Saya merindui awak semua sgt sgt

Vampire

No comments: