Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Thanks For The Memories


Every rose has its thorn
Just like every night has its dawn
Just like every cowboy sings his sad, sad song
Every rose has its thorn
- Miley Cyrus

Semalam saya bertext dengan minah ni , bertanya kan khabar dan beberapa hal yg agak penting sedang kami berbalas balas text , Minah ini menghantar satu text walhal saya belum sempat lagi membalas text yang sebelumnya . Anda tahu apa unsur di dalamnya ? Bergini

Yanie ; Rindu kelas sgt sgt , walaupun membingitkan .
Aku ; Yeah rindu sgt sgt walau haruk
Yanie ; Sama HAHAA . Walamat :-p
Aku ; Yanie aku dah agak kau nak kata gitu

Ini pula aksi Mira Salim di kelas , masa ni lagi bapa hari je nak PMR , Tak silap aku 3 hari kot tapi semua gaya cm lagi 3 bulan an :D AHAHA Rindunya 3 Vanda walaupun menyakitkan hati kkdg


Akhir sekali terima kasih kawan kawan kelas :) Susah senang kita sama sama kan tahun ni , kene marah ketawa nangis gaduh , AHHH Rindunya 3 Vanda , 2010 Saya merindui awak semua sgt sgt

Vampire

No comments: