Pray For me :O

Dah lama aku tak short nap bak kata cg di maktab or Long nap pada waktu siang , cuma beberapa kali je sepanjang cuti ni , tadi aku pun short nap la secara disengajakan masa tgk 101 Dalmations dekat 413 , lepas tu tiba tiba aku terbangun dengar azan asar dan aku tgk Abah amik remote off tv sbb aku tertidur

Aku pun naik sambung tido -.- HAHA semasa aku tidur ayam lagi masa tgah kira Biri biri sebelum tidur , masa tu biri biri 68 telefon rumah bunyi , kacau betul la aku pun cakap dalam hati ' ala bukan untuk aku ni orang lain punya call ' tiba tiba Qila cakap aku punye call .

Aku agak terkejut sebab semenjak aku ada No. ni jarang phone rumah untuk aku , hmm so aku turun dengan laju , gilaaaaaa :D HAHA :

Ye saya Sh Nurul Athirah * aku ada tak bayar bil apa ke ?

Saya dari Klinik Pergigian Uda , awak boleh datang malam ni tak ?

Hmmm ?

Untuk cuci dan cabut kalau perlu * cabut ? wahhhh tragis gilaa sumpah sakit

Emmm , tak kompem la 5.30 saya kompem balik 

Ok baiklah , saya Huda . Terima Kasih . 


Konklusinya aku harap everything will be fine dan aku tak nak cabut gigi harap harap ok , dan takde pape pray for me fella ^^

No comments: