Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

GUGUGAGIGI

Errrrrrrrr , pernah rasa dawai braces korg cucuk pipi ? WAHAHA sakit gila kan ? Dipendekkan cerita aku lah mangsa kejadian , lalu mengambil keputusan untuk ke klinik .

Tapi klinik yang dihantar rupanya dah lama tutup , mujur ada Syikin yang meneman ketika itu , jadi kami bertiga berjalan kaki agak setengah jam la sampai . Menyirappppppppppp -.-

Pastu bila Dr tu pasangkan balik maktab kat PSP masa prep ' klang ' terbukak balik , lagi menyirap woooooooo , dan lebih parah lagi masa aku ngn Syikin kena diri kat luar sebab tak siap keje Bio , bracket dia pulak terbukak plus plus la kan menyirapnya

Sabtu haritu aku ada app , Dr cakap gigi aku cepat gerak :D walawey , mcm boleh capai je hajat aku tahun ni nak bukak braces , WAHAHAHA

2 comments:

nysadrakulat said...

lek2 .
aq pham ape yg ko rse .
chil jep , coz hasel nye sguh m'muaskan :) hee

Sh Athirah said...

THANKS JAY :D Rindu gilaaaa kau :'(