Minggu Aktiviti , EMC , TGB (:


Sumpah lembab aku upload kat Facebook , memang menyirap ah , so aku post segala macam aktiviti di maktab dekat Blog je . menyiraaaaaaaap . First sekali ialah Minggu Aktiviti , overall ok la jugak dan aktiviti fvrt aku ialah Explorace , lari punya lari last last Zamrud nombor dua . Basyiakkkkk :D 
Homeroom Baru 
Zamrud ! Zamrud ! Zamrudddd :D 

Seterusnya ialah Camping mengikut Unit Beruniform , oleh kerana aku Drumroll yang tak berkawat , tak buat gadjet , tak menang habuk pun . Tapi memang enjoy (: 

Aku baru tau dalam tin sardin tu macam mana , errr


Kena cuci ayam untuk masak 
Tgk la aku ikat Tripod , HARHAR
TADAAAAAAAAA

Black and White Dinner 

Sambutan Maulidur Rasul macam biasa ikut Homeroom walaupun Zamrud tema dia Hijau , tahun ni ada kelainan sikit iaitu Pink dalam Zamrud , fvrt aku weyyy
Pakai Purdah laaaa * ala ala P Ramlee 





Muka Insap


Game game lain sepanjang minggu aktiviti : 


Larian yang penat hell 
Clever


Yang ini pula EMC ada buat English Camp kat Sekolah Muar , memang best gila ahh jadi Fasilitator :D Layan kanak kanak jeeeee 







Ni Group aku , HAHA 

Last sekali aku pergi ke TGB untuk Pesta Sem Type III jumpa la kawan kawan BP lama (: Menarik sgt deorg punya projek , High Class gila wey 






BASYIAKKKKKK :D 

No comments: