10 orang yang patut mati


 .           
Aku tau tajuk aku kali ni agak kurang sopan , atau terlebih over dramatik atau Horror sgt kot . Tapi kenapa orang ni yang patut mati bagi aku ? Tahlah mungkin mereka ni memang jenis yang tak patut hidup dekat bumi ni kot ? Kot lah , aku kan suka buat tanggapan

Ok , sumpah kali ni bukan post pancing pancing , baca sampai bawah pastu tipu , sumpah tak . Tak percaya scroll siap siap . Tapi macam tak thrill je baca last last dulu ! Main tipu ehh ! Hehehehehe :p

Ok ni dia list 10 orang yang patut mati :

1. Orang yang mungkir janji
2. Orang yang tak pernah nak fikir penyelesaian 
3. Orang yang yeye je padahal hampas
4. Orang yang bunuh orang lain , dari segi fizikal atau mental
5. Orang yang tak nak bangun lepas jatuh 
6. Orang yang mempergunakan orang 
7. Orang yang terlalu sangat suka mengkritik terlebih 
8. Orang yang menjatuhkan orang lain 
9. Orang yang terlalu serius 
10. Orang yang menyirapkan . 


Aku rasa macam ada lagi , tapi 10 cukup kot . I tanak point mana mana pihak * ayat artis sikit . Bhahahaha (:
Jap macam ada aku je dalam 10 senarai tu ? Oh ok then I should die , Assalamualaikum , oh ye lupa . Aku tak suka jilat balik ludah orang  -.-

No comments: