Berjinak ke Dapur

Assalamualaikum semua ! Semoga diberkati Allah sempena hari Jumaat yang mulia ini . Amin , So today aku nak share kejayaan dan kegagalan aku di dapur , First ialah masa buat Karamel , memang dapat pujian dan memang ohsem sedap ahh , bukan nak puji diri sendiri tapi kenyataan beb nak buat cm neww ?

Next is masa dah jadi Karamel tu kan , aku memasang cita cita nak buat kek , well at first jadi lah jugak . But then , sobs penyek , bantant hangus dan creepy gila ^^

Adik aku pun tolong , ceh nak credit lah ni :p

Sebelum di kukus , 

Pandangan tepi , kasi dramatik sikit 

Ok gambar dramatik lagi , nak bagi feel macam karamel Master Chef

Pandangan atas , cehh (:

Ni la Pavlova yang dah nak jadi tuhhh . :'(

Ok , Pavlova bantat hangus dan hitam . 

Punya lah beriya aku beli toppings , Hershey Syrup lah , Creme lah , Mashmallow lah , kiwi lah , last last kek bantat , makan toppings jeeeeeee :"(

Design Master Chef tak ? Hikhik :p


Hehehe , tapi takpe tu masam manis aku di dapur , at least cuba kan , walaupun pavlova aku tu creepy gilaa .
Aku akan terus maju kehadapan ! Yeaaaaaaaaaa

No comments: