I'm Trying To Make It Clear .


So let make it clear here . Nak aku bagi penjelasan face to face memang tak boleh kot , kan memang tak suka bincang . First of all aku nak mintak maaf dekat mana mana pihak yang terlibat secara langsung dan tak langsung . Sorry sebab menyusahkan kau , dari awal lagi . But once you get in , its hard for you to get out , ni aku serious .

Aku rasa aku belum puas lagi hidup lima tahun dekat maktab ni , tapi sejak dari hari tu , apa yang aku fikir ialah , cepatlah aku nak berambus . Bukan je aku saje nak menyibuk hal orang atau mengada ngada sebab orang yang sekian sekian terlibat . Tapi at first , sebab aku yang start dulu , and I'm part of this game .

Aku tau , dalam hal ni diskriminasi memang jelas gila kan . Ada yang 0 tak tau langsung , ada yang from A-Z tau . Tapi kau pernah fikir tak kenapa ada orang yang mcm tu ? Kenapa ada yang tau ada yang tak tau ? Senang cerita aku boleh cakap mcm ni lah , kau takde kat tempat orang tu , kau TAK PAHAM . Serious , cuba kau yang rasa apa yang orang tu rasa ?

Kalau betul kita semua kawan lima tahun , 4 tahun 10 tahun , kenapa tak boleh paham situasi orang ? Aku tau friends forever sampai mati , share semua benda . Tapi bila dah satu tahap tu , kalau rahsia , ada sebab kan ? Aku pun akan rasa menyirap kalau aku jadi kau , tapi bukan tak cakap , nnt semua settle baru ok .

Aku tak cakap dalam hal ni aku je betul , kau salah . Tapi cuma kalau betul lah kita kawan 5 tahun kan , cuba kau paham situasi orang ? Bukan nya pentingkan lelaki ke apa , tapi paham lah kenapa kau tau , kenapa kau tak tau . Aku mintak maaf sgt , dengan post aku ni , aku bukan nak istihar CYBERWAR atau apa dengan korang , tapi aku rasa ni jalan yang terbaik .


Tapi satu je aku nak korang tau , on that particular time , we tried to treat you guys equally , mcm mana stress nya kteorg masa tu , mcm mana fed up nya kteorg time tu , we tried to arrange every single thing equal to you guys , tapi tak berjaya :') Apa pun , aku sayang korang semuaaaaaaaaaa , Friends Forever kan <3

No comments: