Bismillahirahmanirahim ♥




Photobucket

Stronger and Longer , Insyaallah .


Terima Kasih rosakkan malam last aku terawih dekat maktab , kau apa tau kan ? Memang tu yang kau nak aku rasa . Ok , tahniah lah kau dapat semua tu sekarang , dan aku yang rasa mcm loser .

Mcm mana aku tahan nangis depan semua orang , aku cakap aku ok . Kau tau ke , semua tu ? Yang kau tau , bila kau kena , kau marah aku . Tapi cuba aku yang kena ? Memang kau tak paham kan perasaan aku , mcm mana aku paham perasaan kau . Aku cuba jaga hati kau , sekarang hati kau memang dah terjaga gila kan ?

Aku yang mcm bodoh sekarang , terima kasih lah buat mcm ni kan . Kkdg aku terasa gila dengan kau , tapi aku ada perasaan , aku tau mcm mana nak jaga hati kau , nak jaga hati aku jugak . Tahlah , mungkin aku yang ikut perasaan sgt , atau kau yang tak reti jaga perasaan orang .

Aku selalu cuba , jaga hati kau , sampai satu tahap , aku yang sakit hati . Fine , kau nak mcm tu kan ? Takpe , biar aku sorang rasa .

Aku pun kawan apa , tapi kau yang tak boleh terima . Terima kasih sgt , ada masa aku susah , dan susahkan aku , terima kasih sgt . Apa pun yang jadi lepas ni , biar aku simpan sorang sorang , aku tak nak susahkan sesiapa lagi , sabar tu lebih baik daripada tergesa-gesa kan ?

2 comments:

zafirah ♥ said...

Takpa Shepp. dugaan bulan puasa :) tahun depan dah tak rasa dah. hha.

Sh Athirah said...

Hahaha , thanks :)