Cover Lagu




Tak semestinya duduk dalam maktab kita terpisah dengan dunia luar . Well it is , tapi tak lah tak tau langsung kan ? PSP ada boleh baca paper , tak pun kalau tak sempat sangat , baca je Highlight News depan PSP tu . Sambil jalan pun boleh baca , Cewahhh .

Kalau aku rajin sebelum prep aku pergi baca paper , sebab asal tahun ni tak dapat paper ahh kat kelas ? * Musykil . Jadi satu hari ni aku datang awal prep baca paper . Ada satu berita cakap ada cover Ombak Rindu yang baik punya , so aku memang dah pasang niat nak tgk kat rumah .

Sampai Rumah cari punya cari , tadaaaa Jumpa :) Aku setuju dengan kenyataan surat khabar masa tu . Suara dia unik kot .Fuh tak sia sia pencarian aku .


Untuk maklumat , ni lah hobi aku di Youtube , cari cover lagu untuk di like . Sebab kadang kadang lagi best dari penyanyi asal , but i'm not saying it on this video , for me Hafiz , Adira  and this guy have different way of singing . Kan kan ? 



No comments: